marți, 30 martie 2010

Student pentru o zi

După cum a spus şi Ioana aici, am fost plecate weekendul trecut (27-28 martie) la Suceava pentru concursul "Student pentru o zi". A fost genial din toate punctele de vedere posibile. Cei de la Universitatea "Ştefan cel Mare" au condiţii foarte bune pentru camerele de camin, am avut şi piscina lor la dispoziţie şi mâncarea a fost bună, am primit ce ne doream(aici Ioana ştie) şi încă au planuri mari de dezvoltare a campusului.
Am luat premiul II la Geografie, bineînţeles, de care sunt extrem de mândră.
Aici un link cu premiile de anul acesta la concurs. Şi speram ca pozele să nu le pună prea curând.

Mulţumim mai ales profului de geogra, apoi celor de la Suceava, şi, de asemenea, Planetariului pentru afişul genial care l-am primit de la expoziţia lor de meteoriţi (pe care vă invit să o vizitaţi).

Câteva poze pentru o impresie generală:

Mulţumesc şi găinilor pentru un weekend genial. >:D<

Un comentariu: