joi, 21 ianuarie 2010

Leapşa lu Ioana


Deci am primit de la Ioana o leapşa pe care trebuia să o dau mai departe de ceva zile, doar că eu sunt foarte ocupată:D. Eu o dau mai departe Andrei şi Andreei.

Mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanţă în... Olanda.
Când sunt suparat, întotdeauna... îmi vărs nervii.
Când ma indrăgostesc... sunt aiurită.
Cel mai fericit om am fost atunci când... m-am născut?
Nu spun niciodata NU propunerii de a... găti ceva bun.
Prietenii spun despre mine ca sunt... ameţită şi multe altele (lasati coment:)))
Dacă ziua de mâine n-ar mai exista, azi as... cere iertare la toata lumea.
Cel mai tare ma enervez atunci când... nu mi se dă dreptate şi când cineva mă subapreciază.
Am emoţii atunci când trebuie sa... fac ceva nou.
Cel mai mult ma mândresc cu... peştii mei.
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost... maşinuţa teleghidata de la andra şiiii... toate cadourile de ziua mea:))
Nu aş renunţa niciodată la... familie şi prieteni.
Cea/cel mai bun/a prieten/a este... era tomi.
O zi este perfectă atunci când… îmi dau seama că tot ce am mai presus e viaţa.
Cel mai mare obstacol... moartea cuiva.
Cea mai mare greşeală... să îţi regreţi greşelile.
Frica cea mai mare... tiruri, trenuri, Bistrita, cai şi şosete cu degete...:))
Persoanele cele mai necesare... familia şi prietenii.
Cea mai mare dorinţă... cea mai MARE? e prea MARE ca să o scriu aici:))

P.S. e cam profundă chestia asta:D

Un comentariu:

  1. "Prietenii spun ca sunt..." o gaina irascibilizanta care de pocneste, te ciupeste si maraie la tine? :-"

    RăspundețiȘtergere