marți, 10 august 2010

Plec la mare

Da, în sfârşit plec la mare. Deşi până acum o oră eram foarte entuziasmată, pot să spun că am o mică urmă de regret că nu am ales să plec în altă parte la mare. Am vazut video-ul următor (mai jos) care m-a făcut să mă gândesc mai bine dacă România merită banii pe care urmează să îi dau, la fel şi acontul trimis către proprietarii vilei. Anul acesta am ales Eforie Nord, când eram mică mergeam la Mangalia cu părinţii, apoi în tabere la Năvodari şi Costineşti. Cred că mă mulţumeam cu puţin. Anul trecut am văzut Marea Nordului şi litoralul din Scheveningen. Ce pot sa zic... deşi vremea nu prea îi ajută, au totul bine pus la punct, şi, deşi nu am stat în vreun hotel şi a fost doar o plimbare de o zi, olandezii au reuşit să mă surprindă într-un mod plăcut.

Acum e prea târziu să regret că am ales tot România, dar voi reveni cu impresii şi multe poze ca să vă formaţi o imagine generală, dacă s-a meritat cu adevărat vacanţa mea pe litoralul românesc din punctul de vedere al preţului, dar şi al condiţiilor.


(mai multe detalii aici)

Un comentariu: