duminică, 25 iulie 2010

Bucureşti

Am revenit de curând din Bucureşti. Am tras diferite concluzii despre acest oraş, pe care, multe dintre ele, le aveam deja. Într-adevăr, Bucureştiul este un oraş al contrastelor şi, totuşi, frumos în felul său. Cum sunt o iubitoare de antichitate, şi implicit de istorie, cred că ceea ce m-a atras cel mai mult a fost Centrul vechi (str. Lipscani), unde mă bate gândul serios să îmi cumpăr o casă (cred că va rămâne un vis:)) ) (poze mai jos).
Deşi am vizitat de mai multe ori Bucureştiul până acum, de data aceasta am hotărât să îl explorez fără un bun cunoscător sau vreun localnic. (Ioana a fost în mare parte ghidul meu, cu marele ajutor al lui George (fratele Ioanei)).
Nu sunt rasistă, dar niciodată nu am suportat rromii. Şi, la fel ca şi în restul oraşelor din România, această minoritate este prezentă şi în Bucureşti. Părerea mea este că dacă ei nu sunt violenţi sau dacă nu recurg la alte fapte, putem conveţui împreună.
De acum voi petrece câtiva ani din viaţa mea în acest oraş şi trebuie să mă obişnuiesc cu fiecare diferenţă faţă de Piatra Neamţ. Centrul vechi va rămâne mereu partea cea mai frumoasa, pentru mine, din Bucureşti, dar am totuşi o nelamurire: de ce nu are nimeni grija de cladirile de patrimoniu?

Poze:
Animale de Bucureşti:
Biciclete, motociclete şi maşini de Bucureşti:
Centrul vechi:
Bear Grylls în Bucureşti:
Pescari pe Dâmboviţa:
Şoseaua Colentina:

P.S. Vă recomand cateva detalii despre centrul vechi. (mulţumesc Ioana)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu