sâmbătă, 17 aprilie 2010

Restanţă

Aveam restanţă la Ioana o leapşă care tot am amânat-o.
Deeeci..
Cât din viaţa personală expui scriind un blog?
Maxim 10%, încerc să mai spun câteva lucuri şi despre mine, dar în general este un blog informativ, cu informaţii generale.
Cu ce îţi dăunează blogul?
Să dăuneze? La ce? Eventual pierderea timpului, dar nu consider că îl pierd atât timp cât scriu când am timp, şi atunci scriu de plăcere.
Cu ce te ajută blogul?
În general scriu pe blog despre informaţii care nu le ştiam până atunci şi care mi se par într-un mod deosebit interesante ca să le împart şi cu voi. Deci mă ajută să aflu lucuri noi sau să aprofundez ceea ce ştiam deja.
Ce reacţii permiţi?
Numai de bine pentru că nu se poate să fie şi de rău. Sunt modestă ;).
Care ţi-e rutina de blogger?
Ciudată aş spune. Scriu ce îmi mai propun anumite persoane sau ce găsesc interesant în ceea ce îmi arată şi, mai ales, ceea ce găsesc eu. Scriu totul pe mess şi apoi caut in arhivă. Mi-e lene să fac un document sau ceva asemănător. Postez oricând am timp.
Mulţumesc că îmi citiţi blogul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu